søndag 15. april 2012

Påsken 2012

Bedre sent enn aldri å legge ut noe på bloggen sin. Skal bli flinkere til å komme ut med ting og tang.

Påskeegg hører påsken til, og mange har tradisjoner på å lete etter påskeegg. Liten som stor er det artig å finne et egg med masse godt i som en kan kose seg med. Vi designerne har dekorert noen påskeegg som vi gjerne vil vise fram til dere. Kanskje finner dere inspirasjon til å gi et egg til en god venn, eller en som dere har kjær?
Et gult påskeegg, jeg har malt dette med hvit maling. Limt på en blonde rundt kanten. Blomstene er fra prima, bladranken er dies fra Magnolia og god påske er stanset ut fra QK i mosegummi.



Her ble det et grønt påskeegg, gjort på samme måte.




Var så heldig og fikk en gave i posten fra DT - Hege. Der inne var det et påskeegg som vi skulle dekorere, og her ser dere mitt resultat av egget jeg fikk. Dette egget har jeg tenkt å fi til en god venninde av meg, som jeg synes skal få en liten påskeoppmerksomhet.


Klem Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar