lørdag 2. april 2011

Designerpakke fra Ann Therse

Her er innholdet i pakken som jeg fikk til Ann Therese. Spennende farger og ark som jeg gledet meg til å begynne å scrappe med. Fikk ark fra Vibeke Spigseth sin nye kolleksjon og noen fra 3andy. Masse lekkert :


Har fått meg ei nydelig lita tulle til tantebarn. Vi har vært i barnedåp og bildet er tatt på denne dagen. Ble veldig glad når jeg såg de fine arkene Ann Therese sendte med til meg, med sommerfugler på, og i rosa nyanser. Siden jeg selv har to gutter er det ikke så ofte jeg får sjansen til å scrappe med rosa. Denne LO'en har jeg kalt, tantes skatt Lilly.
 
Denne LOen er scrappet med ark, pynt og blomster fra pakken jeg fikk til Ann Therese. Her er det Nicholas som har fått en velksomsdrink i barnedåpen til lille Bastian. Meget stolt over å få eget glass med Mozell brus i, samtidig som det var en blå sukkerkant rundt som ikke kommer fram på bildet. LO'en heter Skål. Har stanset ut det ene mønsterarket fra 3 andy i en puslespill dies som jeg fikk låne av Ann Therese.



Torsdagen var det en gjeng samlet på papirverksted til Ann Therese. Det er bestandig koselig å møtes på Scraphaugen, for å scrappe og skravle. Denne LO'en er med Nicholas som for første gang er på skitur rundt husveggene våre. Det var en stor opplevelse for han å ha ski på føttene, og det frister for gjentagelse. Neste år blir det vel flere ekpidisjoner på ski. Alt jeg har brukt på denne LO'en er kjøpt til Ann Therese, foruten den merkelappen som jeg har brukt. Ann Therese har et rikt utvalg av ark og pynt synes jeg, og finner bestnadig noe nytt når jeg er til henne.


Ønsker alle en flott lørdag.
Klem Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar